Όροι & Προϋποθέσεις Αγορών

Η ιστοσελίδα esoptron.gr περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Γ.Π. ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΙΚΕ με διακριτικό τίτλο «ΕΣΟΠΤΡΟΝ» (στο εξής η «Εταιρεία) που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Σταδίου 39 με ΑΦΜ 082406082, ηλεκτρονική διεύθυνση esoptron@otenet.gr και τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2103236852.

Η esoptron.gr προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς βιβλίων και άλλων συναφών προϊόντων, με την προϋπόθεση της πλήρους αποδοχής των παρόντων όρων και προϋποθέσεων τους οποίους καλείστε να μελετήσετε προσεκτικά.

1. Παρουσίαση Βιβλίων: Τίτλοι, Φωτογραφίες, Περιγραφές

Τα βιβλία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τη χρήση ενός μέρους ή του συνόλου των παρακάτω στοιχείων: Τίτλος, Περιγραφή, Συγγραφέας, Έτος έκδοσης, Εκδότης, Αριθμός σελίδων, Φωτογραφία του εξωφύλλου, ενώ είναι ταξινομημένα σε κατηγορίες για την εύκολη ανεύρεσή τους στον ηλεκτρονικό κατάλογο.

Όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία είναι ενδεικτικά προκειμένου ο επισκέπτης να αποκομίσει μία γενική εικόνα για το περιεχόμενο των πνευματικών αυτών έργων. Λάβετε υπόψη σας ότι στα πραγματικά προϊόντα (βιβλία) μπορεί να παρατηρηθούν διάφορες αποκλίσεις, όπως ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά στο εικαστικό μέρους του εξωφύλλου (πχ εξαιτίας της ανανέωσής της από την εκδότρια εταιρεία), τη βιβλιοδεσία, τα χρώματα (πχ λόγω της απόδοσης των φωτογραφιών ή της οθόνης) ή ακόμη και σε κάποιες περιπτώσεις και των αριθμό των σελίδων (ανάλογα με την έκδοση), με το ίδιο όμως περιεχόμενο.

Σε περίπτωση που ο χρήστης επιθυμεί να ενημερωθεί αναλυτικότερα για το περιεχόμενο των βιβλίων ή για τα ακριβή χαρακτηριστικά του ως φυσικό προϊόν παρακαλείται να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας προκειμένου να καθοδηγηθεί στην αναζήτηση των πληροφοριών που επιθυμεί.

Περιορισμός ευθύνης: Η Εταιρεία μας, στο πλαίσιο της ελεύθερης διακινήσεις των ιδεών, δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των πνευματικών έργων και τυχόν επιδράσεις που μπορεί να έχουν αυτά στην προσωπικότητα ή στη συμπεριφορά των αναγνωστών.

2. Παραγγελία: Υποβολή, Παραλαβή και Εκτέλεση

2.1. Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας

Η παραγγελία των βιβλίων και των λοιπών συναφών προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα «Αποστολή Παραγγελίας». Η αποστολή παραγγελίας ισοδυναμεί με δήλωση γνώσης και πλήρους και ανεπιφύλακτης αποδοχής από μέρους του πελάτη όλων των Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών, καθώς και των λοιπών συμπληρωματικών όρων (αποστολή, πληρωμή, επιστροφές κ.λπ.) που συνδέονται με την παραγγελία. Προς ενημέρωση του Πελάτη, οι σχετικοί όροι βρίσκονται πάντα αναρτημένοι στη βάση όλων των σελίδων του ιστότοπου.

Η αποστολή της παραγγελίας από τον πελάτη αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρεώσεων που περιγράφονται στην παραγγελία. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την Απόδειξη Παραγγελίας που θα λάβει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να ενημερώνει αμέσως την Εταιρεία (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Απόδειξη Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη Σύμβαση Πώλησης.

2.2. Παραλαβή παραγγελίας

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την Εταιρεία, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση ότι δρομολογήθηκε η προετοιμασία της, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την Εταιρία από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Η απόδειξη της παραγγελίας στον ιστότοπο ΕΣΟΠΤΡΟΝ ΕΚΔΟΣΕΙΣ».

Μετά τη λήψη της παραγγελίας η εταιρεία μας προβαίνει σε επιβεβαίωση της διαθεσιμότητας αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας και της δυνατότητας παράδοσής του στο πλαίσιο του αναγραφόμενου στην ιστοσελίδα χρόνου.

Σε περίπτωση που υπάρχουν διαφοροποιήσεις ή προβλήματα διαθεσιμότητας στο δίκτυο των προμηθευτών μας, ο Πελάτης ενημερώνεται είτε τηλεφωνικά είτε γραπτώς προκειμένου να αποφασίσει τη διαφοροποίηση ή την ακύρωση της παραγγελίας του.

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

2.3. Ολοκλήρωση παραγγελίας

Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης – Εταιρεία) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με τίτλο «Η παραγγελία σας στον ιστότοπο ΕΣΟΠΤΡΟΝ ΕΚΔΟΣΕΙΣ έχει ολοκληρωθεί».

Το ανωτέρω μήνυμα ενημερώνει τον Πελάτη ότι τα προϊόντα της παραγγελίας του έχουν συγκεντρωθεί και έχουν είτε παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία για την αποστολή τους στη διεύθυνση του πελάτη, είτε βρίσκονται στα γραφεία της Εταιρείας προκειμένου ο πελάτης να τα παραλάβει αυτοπροσώπως, ανάλογα με την προτίμησή του.

3. Ενημέρωση κατάστασης παραγγελίας

Ο Πελάτης λαμβάνει ενημερώσεις για την κατάσταση της παραγγελίας του μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο ίδιος και, εφόσον είναι εγγεγραμμένος χρήστης της ιστοσελίδας, στην οθόνη του υπολογιστή του σε ειδικό χώρο της ιστοσελίδας.

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά τη διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την Εταιρεία εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία.

Ο Πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος, στα στοιχεία της εταιρείας που αναφέρονται στο πεδίο «Επικοινωνία» της ιστοσελίδας.

4. Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Ο Πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων της καθώς αυτή μπορεί να επηρεάζεται από τη ροή των πωλήσεων στα φυσικά καταστήματά της ή από το δίκτυο των προμηθευτών της. Στην περίπτωση κατά την οποία διαπιστωθεί εκ των υστέρων πρόβλημα διαθεσιμότητας, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.

5. Παράδοση παραγγελίας

ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΣΟΠΤΡΟΝ: Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από το Βιβλιοπωλείο των Εκδόσεων Έσοπτρον που εδρεύει στην Αθήνα και την οδό Πανεπιστημίου 47-49 («στοά του Βιβλίου»), υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός επτά ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν του παραδόθηκε στον μεταφορέα. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο.

Χρόνος Παράδοσης: Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας και επιβεβαιώνεται στην παραλαβή της παραγγελίας εκ μέρους της Εταιρείας.

Ανωτέρα βία: Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητά της ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Εταιρεία δικαιούται παράτασης του χρόνου για την εκτέλεσή της. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

6. Ελαττωματικά Προϊόντα

Ως ελαττωματικό προϊόν μπορεί να θεωρηθεί ένα βιβλίο το οποίο θα παραληφθεί από τον πελάτη σε μη ικανοποιητική εμπράγματη κατάσταση (πχ σκισμένο, λερωμένο, αποχρωματισμένο, θαμπά εκτυπωμένο κ.λπ.), ενώ σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εκληφθεί ως ελάττωμα το πνευματικό περιεχόμενο (πχ διαφωνία του αναγνώστη με τις απόψεις του συγγραφέα κ.λπ.).

Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικό και συνομολογημένο ελάττωμα του προϊόντος ο Πελάτης δικαιούται κατ’ επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, την αντικατάσταση του βιβλίου με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Διαδικασία Δήλωσης Ελαττωματικού Προϊόντος: Στην περίπτωση όπου ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα οφείλει να δηλώσει το προϊόν ως ελαττωματικό αμέσως μετά την παράδοση (εντός της ίδιας ημέρας) ή την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα (αν πρόκειται για αργία ή μη εργάσιμες ώρες) στα δημόσια στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση των ελαττωμάτων του προϊόντος από στελέχη της.

7. Πολιτική Επιστροφών

Μπορείτε να επιστρέψετε προϊόντα και να ζητήσετε αντικατάστασή τους (υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα στο δίκτυό μας) ή επιστροφή των χρημάτων σας, στην περίπτωση κατά την οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας σας παραδόθηκαν σε ελαττωματική/ προβληματική κατάσταση, όπως ενδεικτικά καταστροφές κατά την μεταφορά, κακή συσκευασία, λάθη στην τιμολόγηση ή την αποστολή κ.λπ. Η επιστροφή προϋποθέτει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του παραστατικού αγοράς, να είναι στην ακριβή κατάσταση της παραλαβής, συσκευασμένο και μη χρησιμοποιημένο, καθώς και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά τη συμπλήρωση της φόρμας επιστροφών. Σημειώστε ανάλογα με το ζήτημα μπορεί να απαιτηθεί να προηγηθεί διάγνωση του ελαττώματος πριν εγκριθεί η επιστροφή.

Σημειώστε ότι ως καταναλωτής ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για την διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών τους.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του χωρίς χρέωση μεταφορικών.

Έχετε δικαίωμα να ασκήσετε υπαναχώρηση από την αγορά σας από απόσταση βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013), εντός 14 ημερολογιακών ημερών την παραλαβή του προϊόντος.

Σημειώστε ότι η αξιοποίηση της εν λόγω νομοθετικής πρόνοιας αφορά στην εκ των υστέρων διαπίστωση ότι τα προϊόντα που παραγγείλατε μέσω διαδικτύου δεν ταιριάζουν στις προτιμήσεις σας και δεν επιθυμείτε να τα χρησιμοποιήσετε και όχι στην παροχή του δικαιώματος ανάγνωσης του πνευματικού έργου και της εκ των υστέρων επιστροφής του βιβλίου.
Γι’ αυτό το λόγο το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Θα πρέπει να βρίσκεται στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ.), η οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Ως πελάτης πρέπει να μεριμνήσετε για την επιστροφή του προϊόντος και να καταβάλλεται τα έξοδα αποστολής, ενώ η εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να σας επιστρέψει εντός 14 ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για την αγορά του.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας.

ΔΕΝ δικαιούστε υπαναχώρηση στις περιπτώσεις που η καταβολή του τιμήματος και η παραλαβή των προϊόντων έχουν πραγματοποιηθεί στο φυσικό κατάστημα διότι η πώληση δεν θεωρείται από απόσταση.

ΔΕΝ δικαιούστε υπαναχώρηση σε συνδρομητικά προϊόντα (πχ συνδρομή στο περιοδικό ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ)

Αποστολή: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη με εξαίρεση την περίπτωση όπου το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.

Η όποια αντικατάσταση/ πίστωση γίνεται μόνο μετά την παραλαβή του προϊόντος στην έδρα μας και αφού διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο το βάσιμο της αξίωσης αντικατάστασης ή πίστωσης.

8. Γενικοί όροι

Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, η ιστοσελίδα έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την Γ.Π. ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΙΚΕ στην Αθήνα και η Ελληνική Νομοθεσία θα καθοδηγεί τη χρήση της ιστοσελίδας και την ερμηνεία της. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στην ιστοσελίδα από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η Εταιρεία δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Αντιθέτως, ο Πελάτης δεν δικαιούται να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

Ονοματεπώνυμο *

Το Email σου *

Το μήνυμά σου

Συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου

Ονοματεπώνυμο *

Το Email σου *

Το μήνυμά σου

Συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου

Οι Εκδόσεις Έσοπτρον είναι η εμπορική επωνυμία της εταιρείας Γ.Π. ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΙΚΕ (στο εξής η «Εταιρεία) που εδρεύει στην Αθήνα, στην οδό Σταδίου 39 με ΑΦΜ 082406082, ηλεκτρονική διεύθυνση esoptron@otenet.gr και τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2103236852. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Τελευταία ενημέρωση της Πολιτικής απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα: Ιούνιος 2018. Γενικές παρατηρήσεις- Εισαγωγή Η διαχείριση και η προστασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών/χρηστών της ιστοσελίδας μας διέπονται από τη σχετική Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία και ειδικότερα το Γενικό Κανονισμό (2016/679). Συλλέγουμε προσωπικά σας δεδομένα μόνο όταν οι ίδιοι με την ιδιότητα του επισκέπτη/ χρήστη της ιστοσελίδας τα παρέχεται εκουσίως, ενώ λαμβάνουμε ειδική μέριμνα για τα στοιχεία που συλλέγονται ακούσια με τη βοήθεια των αρχείων cookies. Η Εταιρεία μας δεσμεύεται να σας ενημερώνει για οποιαδήποτε τροποποίηση στην πολιτική της διαχείρισης προσωπικών. Σε περίπτωση διαφωνίας σας οφείλετε να διακόψετε και να αποφύγετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, ενώ σε περίπτωση όπου ήδη μας έχετε παράσχει προσωπικά σας δεδομένα διατηρείται μία σειρά από δικαιώματα που αναφέρονται αναλυτικά παρακάτω. Καλύπτουμε το σύνολο των προσωπικών δεδομένων και στοιχείων, καθώς επίσης και τις προϋποθέσεις συλλογής, επεξεργασίας και διαχείρισής τους, μόνο στο βαθμό που αυτό αφορά τη σχέση σας (επισκέπτης/ χρήστης/ μέλος) με την ιστοσελίδα μας. Σε καμία περίπτωση δεν καλύπτεται η σχέση μεταξύ των επισκεπτών/χρηστών/μελών της ιστοσελίδας μας με οποιοδήποτε πάροχο υπηρεσιών που δεν υπόκεινται στον έλεγχο/ιδιοκτησία της Εταιρείας μας. Η Εταιρεία μας δεσμεύεται να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διαφύλαξη του προσωπικού χαρακτήρα των στοιχείων σας και δεν θα τα μεταβιβάσει σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο (φυσικό ή νομικό), εκτός από τις που προβλέπονται στην παρούσα πολιτική. Η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων της εταιρείας μας ορίζει τα εξής:

  1. Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε και με ποιο τρόπο.
  2. Για ποιο λόγο κατέχουμε τα δεδομένα και πώς τα χρησιμοποιούμε.
  3. Τι κάνουμε για τη διαφύλαξη και την ασφάλειά τους.
  4. Σε ποιους μπορεί να διαβιβάσουμε τα δεδομένα και για ποιο λόγο.
  5. Ποιες διαδικασίες θεσπίσαμε για εξασκείτε τα δικαιώματά σας.

Επιπλέον, έχουμε θεσπίσει μία Πολιτική για τη χρήση των Cookies. Δείτε αναλυτικά παρακάτω:

  1. Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε και με ποιο τρόπο

Προσωπικά δεδομένα είναι οποιαδήποτε πληροφορία σχετίζεται με κάποιο φυσικό πρόσωπο και μας επιτρέπει να σας αναγνωρίζουμε, όπως: το όνομα, τα στοιχεία επικοινωνίας, ο αριθμός παραγγελίας, τα στοιχεία πληρωμής και κάποιες πληροφορίες που σχετίζονται με την πρόσβασή σας στον ιστότοπό μας (πχ το όνομα χρήστη κ.α.). Συγκεκριμένα, ενδέχεται να συλλέξουμε τις εξής κατηγορίες στοιχείων:

  • Όνομα, διεύθυνση κατοικίας, διεύθυνση email, αριθμό τηλεφώνου.
  • Ιστορικό παραγγελιών στην ιστοσελίδα μας, καθώς και πληροφορίες που συνδέονται με τις προτιμήσεις σας (πχ τίτλοι βιβλίων, θεματολογία, συγγραφείς κ.λπ.)
  • Μέρος των πληροφοριών που σχετίζονται με τη χρήση πιστωτικών/ χρεωστικών καρτών (πχ όνομα κατόχου κάρτας, έγκριση ή απόρριψη της συναλλαγής από τη συνεργαζόμενη Τράπεζα).
  • Πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών των αξιόπιστων συνεργατών μας (πχ εξέλιξη παράδοσης της παραγγελίας σας μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών).
  • Πληροφορίες σχετικά με τη χρήση που πραγματοποιείτε στον ιστότοπό μας (πχ πότε ο λογαριασμό σας είναι συνδεδεμένος με την ιστοσελίδα, αν έχετε τοποθετήσει κάποιο προϊόν στο καλάθι σας κ.α.).
  • Πληροφορίες και μηνύματα που ανταλλάσετε μαζί μας στο πλαίσιο της εξυπηρέτησής σας (πχ φόρμες επικοινωνίας, email, chats κ.λπ.), συμπεριλαμβανομένης και της επικοινωνίας μέσω των σελίδων που διατηρούμε σε ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα.
  • Διεύθυνση IP της συσκευής που χρησιμοποιήσατε για την πρόσβασή σας στην ιστοσελίδα, καθώς και μία σειρά πληροφοριών που μπορεί να συνδέονται με αυτή (ανάλογα με τις ρυθμίσεις σας), όπως η τοποθεσία της συσκευής, η πηγή μέσω της οποίας οδηγηθήκατε στον ιστότοπό μας (πχ αναζήτηση στο Google) κ.α.

Ο τρόπος με τον οποίο συλλέγονται τα παραπάνω προσωπικά δεδομένα είναι όταν πραγματοποιείτε επισκέψεις στην ιστοσελίδα μας, δημιουργείτε λογαριασμό χρήστη, καταχωρείτε παραγγελίες ή προβαίνετε σε χρήση άλλων εργαλείων που σχετίζονται με τη δραστηριότητά μας (πχ chat, τηλεφωνικές επικοινωνίες, αποστολή email, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, αξιολογήσεις προϊόντων κ.α.).

  1. Για ποιο λόγο κατέχουμε τα δεδομένα και πώς τα χρησιμοποιούμε.

Τα δεδομένα σας συλλέγονται για λόγους εξυπηρέτησης, επικοινωνίας, λογιστικούς/ νομικούς λόγους, marketing, προστασίας και ασφάλειας. Ειδικότερα χρησιμοποιούμε τα δεδομένα για τους εξής λόγους:

  • Εξυπηρέτηση: Για την αποστολή των προϊόντων που παραγγείλατε από την ιστοσελίδα μας και την ικανοποίηση των αιτημάτων σας (πχ αποστολή παραγγελίας σε συσκευασία δώρου, παραλαβή σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες κ.λπ.) στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης προϊόντων που συνάπτουμε μαζί σας για κάθε παραγγελία σας.
  • Επικοινωνία: Για την αποστολή ενημερώσεων σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας και για την επίλυση τυχόν προβλημάτων που σχετίζονται με αυτή.
  • Λογιστικούς/ νομικούς λόγους: Για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης και την έκδοση των απαιτούμενων από το νόμο παραστατικών πώλησης και μεταφοράς των προϊόντων.
  • Marketing: Για την αποστολή ενημερωτικού υλικού, την παροχή εξατομικευμένης ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, τη συμμετοχή σας σε προγράμματα πιστότητας πελατών ή/ και αξιολόγησης προϊόντων, την πιο εύχρηστη εμπειρία χρήσης (πχ προσαρμογή περιεχομένου στα ενδιαφέροντά σας, αποφυγή επανακαταχώρησης των πληροφοριών σας, παροχή ιστορικού των παραγγελιών σας κ.α.).
  • Προστασίας & Ασφάλειας: Για την αποφυγή κακόβουλων δράσεων στην ιστοσελίδα, τη συνεργασία με τραπεζικά ιδρύματα για την αποφυγή απάτης που σχετίζονται με τις πιστωτικές κάρτες, τη συνεργασία με τις αρχές (φορολογικές, δικαστικές κ.λπ.) αν και εφόσον αυτή απαιτηθεί.

Σημειώστε ότι η επεξεργασία των δεδομένων σας πραγματοποιείται μόνο υπό την προϋπόθεση ότι έχουμε τη νομική βάση για να το πράξουμε, στο πλαίσιο της παρούσας πολιτικής. Οι δε υπηρεσίες που απαιτούν δημιουργία προφίλ χρήστη (πχ καταχώρηση παραγγελίας) ζητούν κάθε φορά τη συγκατάθεσή σας. Δεν επιθυμούμε να διατηρούμε τα δεδομένα σας για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από αυτό που είναι απαραίτητο για την εκπλήρωση του σκοπού για τον οποίο υποβάλλονται σε επεξεργασία. Ωστόσο, λάβετε υπόψη σας ότι ίσως χρειαστεί να τα διατηρήσουμε προκειμένου να εκπληρώσουμε τις νομικές μας υποχρεώσεις (π.χ. φορολογικούς ελέγχους) ή για να ανταποκριθούμε σε καταγγελίες/ερωτήσεις και να προστατέψουμε τα νόμιμα δικαιώματά μας σε περίπτωση άσκησης κάποιας αξίωσης. Όταν δεν χρειαζόμαστε πλέον τα προσωπικά σας δεδομένα, τα διαγράφουμε με ασφάλεια. Επίσης, εξετάζουμε τη δυνατότητα ελαχιστοποίησής τους με την πάροδο του χρόνου, καθώς και εάν μπορούμε να τα διατηρήσουμε ανώνυμα, ώστε να μην μπορούν πλέον να συσχετιστούν με φυσικά πρόσωπα. Σε αυτήν την περίπτωση, ενδέχεται να τα χρησιμοποιήσουμε χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.

  1. Τι κάνουμε για τη διαφύλαξη και την ασφάλειά τους.

Ακολουθούμε αυστηρές διαδικασίες ασφαλείας κατά την καταχώρηση και αποθήκευση των προσωπικών σας δεδομένων, καθώς και για την προστασία τους από τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους.  Τα δεδομένα που μας παρέχετε προστατεύονται με τεχνολογία κρυπτογράφησης SSL . Όλα τα στοιχεία πληρωμών καταχωρούνται απευθείας στο ασφαλές περιβάλλον της «Τράπεζας Πειραιώς», χωρίς καμία δική μας παρέμβαση ή επεξεργασία. Τα δε στοιχεία των πιστωτικών/ χρεωστικών που χρησιμοποιείτε δεν είναι ορατά από την εταιρεία μας, παρά μόνο ένα μη χρηστικό τμήμα τους (πχ όνομα κατόχου, έγκριση/ απόρριψη κ.λπ.). Ενδέχεται να γνωστοποιήσουμε τα δεδομένα σας σε αξιόπιστους τρίτους συνεργάτες μας για τους σκοπούς που καθορίζονται στην παρούσα Πολιτική. Απαιτούμε από όλα τα τρίτα μέρη να διαθέτουν τα κατάλληλα μέτρα τεχνικής και επιχειρησιακής ασφάλειας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία.

  1. Σε ποιους μπορεί να διαβιβάσουμε τα δεδομένα και για ποιο λόγο

Κάποια από τα προσωπικά σας δεδομένα μπορεί να κοινοποιηθούν σε τρίτες συνεργαζόμενες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες προς την εταιρεία μας, στο βαθμό που αυτό είναι απαραίτητο για την παροχή των υπηρεσιών τους. Οι συνήθεις τρίτοι παραλήπτες δεδομένων σε τρίτους, είναι:

  • Κυβερνητικές αρχές και ρυθμιστικές αρχές που επιβλέπουν τη λειτουργία μας και τη συμμόρφωσή μας σε νομικές απαιτήσεις.
  • Αξιόπιστες μεταφορικές που χρησιμοποιούνται για την αποστολή των παραγγελιών.
  • Αξιόπιστοι πάροχοι υπηρεσιών με τους οποίους συνεργαζόμαστε για τη διεξαγωγή των δραστηριοτήτων μας, όπως πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας ιστοσελίδων, υπηρεσιών marketing και αποστολής email/ sms, διεξαγωγής ερευνών πελατών και στοχευμένων καμπανιών marketing.
  • Εταιρείες πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, που διευκολύνουν τις πληρωμές σας προς εμάς και την διερεύνηση περιστατικών απάτης.
  • Νομικοί και άλλοι επαγγελματίες σύμβουλοι, δικαστήρια και φορείς επιβολής του νόμου, προκειμένου να ασκούμε τα νόμιμα δικαιώματά μας.
  • Κοινωνικά δίκτυα και άλλοι ιστότοποι που ενδεχομένως να συνδέονται με την ιστοσελίδα μας (πχ social sharing, links κ.λπ.).
  • Προμηθευτές και αναλυτές αγοράς που λαμβάνουν στατιστικά δεδομένα, τα οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν προσωποποιούνται σε συγκεκριμένα άτομα.
  1. Ποιες διαδικασίες θεσπίσαμε για εξασκείτε τα δικαιώματά σας.

Κάτω από ορισμένες συνθήκες και βάσει νόμου, έχετε το δικαίωμα:

  • Να πληροφορείστε αν διατηρούμε προσωπικά δεδομένα σας και, αν ναι, ποια είναι τα δεδομένα αυτά και γιατί τα διατηρούμε/χρησιμοποιούμε.
  • Να ζητάτε πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, λαμβάνοντας αντίγραφο των δεδομένων σας που διατηρούμε νόμιμα.
  • Να ζητάτε τη διόρθωση των προσωπικών δεδομένων σας που διατηρούμε. Εφόσον διατηρείτε λογαριασμό χρήστη στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να κάνετε τις διορθώσεις απευθείας στον ιστότοπο.
  • Να ζητάτε τη διαγραφή προσωπικών σας δεδομένων, όπου δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε να τα επεξεργαζόμαστε.
  • Να αντιτάσσεστε στην επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για σκοπούς ενημερωτικών Newsletter, καταργώντας την εγγραφή σας από τη λίστα αλληλογραφίας μας.
  • Να αντιτάσσεστε στην αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων, όπως η δημιουργία προφίλ, που δεν πρέπει να αποτελεί αντικείμενο αυτοματοποιημένης λήψης αποφάσεων χρησιμοποιώντας τα προσωπικά σας δεδομένα ή το προφίλ σας.
  • Να ζητάτε τη διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων σε εσάς ή άλλο μέρος σε ηλεκτρονική και δομημένη μορφή, προκειμένου να μεταφέρεται τα δεδομένα σε άλλο αντίστοιχο φορέα.
  • Να ανακαλέσετε προηγούμενη συγκατάθεσή σας για συλλογή, επεξεργασία και διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων για συγκεκριμένο σκοπό. Αφού λάβουμε την ειδοποίηση ότι έχετε αποσύρει τη συγκατάθεσή σας, θα πάψουμε να επεξεργαζόμαστε τα στοιχεία σας για το σκοπό ή τους σκοπούς για τους οποίους είχατε αρχικά συμφωνήσει, εκτός εάν έχουμε άλλη νομική βάση για να το πράξουμε νόμιμα (πχ λογιστικες υποχρεώσεις).

Αν θέλετε να ασκήσετε οποιοδήποτε από αυτά τα δικαιώματα μπορείτε να μας υποβάλλεται αίτημα από το email εγγραφής σας στην ιστοσελίδα μας, προς το email μας: esoptron@otenet.gr Επίσης, για κάποια από τα δικαιώματά σας υπάρχουν αυτοματοποιημένες διαδικασίες, όπως για παράδειγμα η διαγραφή του email σας από τη λίστα παραληπτών του Newsletter που υπάρχει σε κάθε μήνυμα. Γενικά για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Η παρούσα πολιτική θεσπίστηκε για να σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα πώς χρησιμοποιούμε τις προσωπικές σας πληροφορίες, εξηγεί λεπτομερώς τους τύπους των προσωπικών πληροφοριών που συλλέγουμε, σε τι τις χρησιμοποιούμε και σε ποιους ενδεχομένως να τις κοινοποιήσουμε. Αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email: esoptron@otenet.gr ή τηλεφωνικά στο 2103236852. Πολιτική για τα Cookies Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να μπορούμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε και να σας παρέχουμε συγκεκριμένες δυνατότητες που ίσως βρείτε χρήσιμες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει cookies των συνεργατών μας που τοποθετούνται στον υπολογιστή σας όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπό μας. Επισκεφθείτε τους ιστότοπους των συνεργατών μας για πληροφορίες σχετικά με την πολιτική τους περί απορρήτου και cookies. Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου τα οποία μεταφέρονται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας μέσω του προγράμματος περιήγησής σας, ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε τη δράση σας στον ιστότοπό μας. Με αυτό τον τρόπο κατανοούμε καλύτερα ποια προϊόντα και υπηρεσίες είναι καταλληλότερα για εσάς. Ένα cookie περιέχει κάποια στοιχεία που ταυτοποιούν τον υπολογιστή σας (πχ διεύθυνση IP) και τον συνδέουν με διάφορες επιλογές σας στην ιστοσελίδα μας (πχ προϊόντα που αφήσατε στο καλάθι σας, απομνημόνευση κωδικών χρήστη εφόσον το επιλέξετε κ.α). Τα περισσότερα προγράμματα περιήγησης δέχονται αυτόματα τα cookies, αλλά εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης, ώστε να αποδέχεστε, να απορρίπτετε ή να διαγράφετε τα cookies. Η επιλογή «Βοήθεια» στη γραμμή εργαλείων των περισσότερων προγραμμάτων περιήγησης σάς εξηγεί πώς να αποτρέψετε το πρόγραμμα περιήγησής σας από το να αποδεχτεί νέα cookie, πώς να το ρυθμίσετε να σας ενημερώνει όταν λαμβάνετε ένα νέο cookie, ή πώς να απενεργοποιήσετε όλα τα cookies. Εάν επιλέξετε να αλλάξετε αυτές τις ρυθμίσεις, ίσως διαπιστώσετε ότι ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες δεν λειτουργούν όπως προβλέπεται. Σας διαβεβαιώνουμε ότι τα cookies που χρησιμοποιούμε δεν εντοπίζουν καμία πληροφορία που έχει αποθηκευτεί στον υπολογιστή σας. Σε κάθε επίσκεψη στον ιστότοπό μας, σας υπενθυμίζουμε την ύπαρξη των Cookies προκειμένου να κρατάτε ενήμερες τις επιλογές σας (πχ ρυθμίσεις κ.λπ) αναφορικά με το θέμα αυτό.

Χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία πλοήγησης.